Sunday, May 30, 2010

Dinner 29 may 2010


Simple jea kan . . .  . .

okeyhhh . . . .tema dinner malam tue merah dan hitam . . .dinner nie dak2 form 3 bitara 2 time sekolah dulu . .disebabkan ramai yg tak join..dinner tue die open la dekat dak2 laen . . dalam dinner tue...kene bawak partner...hmm...(yelah orang xde awek kan) . .so,aku bawaklah bestfriendmembe aku..Ahmad Faris dan farid . . . . . . .ade lah beberape  game tok meriahkan majlis nie..hahaa . .yg x boleh blah...kene wat satu group . .so group aku...lutfi,farid dan faris . .kitorang kene design costum baju gune surat khabar lame...last2x aku yg kene jadi model...haha..ntah hape2 diorang design akuu....ish2x..jom layanzzzzz 






hahaa . .ini die membe2





inilah partner aku..Ahmad Faris




Ok.....nilah barisan yg menghasilkan costum aku..ape rupeee????hahaa




hahaaaaa......... x bole blahhhh





with lutfi . . .




Yang nie yang lepak satu table ngan aku . . . . .



BOYZzzzzzzzzz


GURLZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz




Putera dan puteri



Ok ..tu jelahh...walaupon aku rase makanan die x brape besh lahh...x berbaloi la...bayar RM30 . .tapi x pe..yg penting ade gak kenangan manis......dapat jumpe membe2 mase time sekolah


>I LOVE YOU ALL<

2 comments:

  1. ko ptt bwak aku la awan..
    nie ape psgan llaki plak..
    gay ke??haha..;p
    klu x dpt aku jmp aiman n aizat..
    dlm kuliah dlu aku slalu dok sbela aizat nie..;))
    cm sronok je kn bwat reunion..

    ReplyDelete
  2. yelahh...aku tatau na bawak sape . .awek xde..hahaa..sedih giler...bawak ko?ishhh..kan mcm2x nk jawab ngan zaki lak...hehe ;D..seronok la bile jumpe ngan membe2 lame....

    ReplyDelete

myspace.com/awanpdboyz

myspace.com/awanpdboyz
awanpdboyz