Saturday, June 5, 2010

1st day di kelantan

perhh..berape lame dah aku x menjejakkan kaki kat tanah air nie..aku ni sebenarnya memang lahir dekat kelantan..yg special nyer aku lahir kat dalam rumah..hehe...mak aku kate,,aku lah paling senang nk lahirkan...hurmm....aku g naek train..nasib baek book yg ade katil punye..so,dapatlah aku tido....aku bawak la laptop aku nie . . .hehe...x la bosan sangat kan... ni aku update kat kelantan nie....tgh hari tadi g umah orang kawen ... hehe,,kalo kelantan nie..diorang kawen simple2 jex...sederhana. .. asal selamat diijab kabilkan dahla..mase kenduri tu aku makan nasi dengan daging gulai kawah..perhh..sedap wo....hehe....ni pic terbaru.....jomz...:D


=dgn fatin=



heyyyyy.....;D




bersama bonda dan anak2 buah...;D



heeeeee :D


5 JUNE 2010

3 comments:

  1. weyh..
    si fatin tu comel laaa
    eee geram aku

    ReplyDelete
  2. sape dak kecik baju biru tu??
    comelnye!!nak knl..;))

    awan..
    cm berisi sket la..
    ko kawen ke dok klntn tu??hehe

    ReplyDelete
  3. emmy : hee....comel la..lemah aku ngan fatin nie....

    sasha : si baju biru tue . .itulah zahin (peminat setia ultraman cosmos..haha..

    sasha : aku berisi..mane x nyer ... balik sini asyik makan jea..hehe ;D

    ReplyDelete

myspace.com/awanpdboyz

myspace.com/awanpdboyz
awanpdboyz