Thursday, May 20, 2010

Inilah damia saya

sejak die lahir,aku x penah pon tgk die depan-depan....tengok dalam gambar jea...petang tadi . buat kali pertamanya aku dapat tgk depan2 dan siap dukong lg . .fatin dan zahin da biase da tgk . . sbb mase diorang kecik aku rajin layan diorang..skang da besar dah...Ok, name damia sbenanya Damia Darwisya . . .mksud die aku da lupe . .umo x sampai stahun lg. masih bulan2 lagi . .hehe . .jom tgk pic damia... inilah damia . .hehe


                                                
                                                   inilah damia saya . . . . .yeahhhhhhh :)


eee.......tembamnye die nie......




my sis ngan damia





hehe..same2 comel kan...;) 




Ok tu jelahhh.....yg nk dikongsikan... happy gile bile budak2 ni dah balik..
meriah jer rumah nie . .tp yg zahin plak..asyik nk mengembur rumah jea..ish2x..nanti diorang da balik kelantan ,tatau dah bile nk jumpe  . . .i will miss them

      LOVE U DAMIA . . . .


Awan Damia 

4 comments:

  1. asl ko kate ko xpnah tgk die dpn2 sejak lahir??
    comel siot!!
    pp nak cm aku..haha..;p

    ReplyDelete
  2. yeahhh....tgk la pakcik die comey ke tak...mase akak aku da 7 bulan die n husband kene transfer kat kelantan . .. so..akak aku bersalin kat sane. aku xde mase nk balik kelantan . .parents aku ade la balik sane..adela 3,4 kali , ,akak aku baru dapat balik PD semalam (20 may). . .so tula first time aku tgk damia depan2. . .slame nie tgk kat pic jea..hehe ;)

    ReplyDelete
  3. bnyk la ko comel!
    ikut akk ko lar..ape ikut ko lak..hehe..;)
    da besar cmnie bru ko dpt jmp?
    lar..cian ko kn..hehe
    akk ko nie ke yg msuk ospital tu??

    ReplyDelete
  4. haha. . .bukan akak aku yg nie..yg second . .skang die kene tahan kat wad lagi . . .sampai darah die ok..baru boleh kuar , , ,

    ReplyDelete

myspace.com/awanpdboyz

myspace.com/awanpdboyz
awanpdboyz