Friday, May 21, 2010

Nur Fatin Batrisyia


Ok . .fatin ni anak buah aku yg sulong . . dan merupakan cucu pertama buat parent aku dan parent husband kakak aku (abg wal). .biaselah..cucu pertama . .sume orang sayang..dapat perhatian lebih la kann . . haha..kadang2 berebut2 nk jage die . . .yang kakak aku nk bwk balik umah parent aku,yg abg wal plak nk bwk umah parent die . .nasib la jarak umah x jauh sgt . . ,tak sampai la 10 minit dari rumah aq . .hehe . .smpai satu ketika,kakak n husband aku kene transfer kelantan . .so x dapat la nk tgk diorang nie..kalo x..selalu ade kat sini...hehe...akhirnya hari khamis lepas..baliklah diorang ke PD . .sedar2 da sampai..haha..naek kapal terbang..sejam pon x sampai... . .


Kadang2 bile aku tgk amani dlm cite adamaya tue..teringat la kat fatin..hehe..maybe sbb rambut die lebih kurang kot . hehe..tp ntahlah...same ke? xpe...bg aku 2,2 cute,comel..hehe . .ok2 jom tgk pic latest fatin.....




adik mia sara@amani  dan fatin batrisyia . . .comel kan? hehe






PEACE TO ALL ;D




ohhooooooohhooooo




NEXT . . . . . .



khusyuknyer die......



Da bosan da..mengantokkkkkk



HEHE....tu jelah yg nak dikongsika.... nanti diorang nk balik kelantan dah..confirm rindu...

I LOVE YOU FATIN
:)

7 comments:

  1. ahaha..
    rmbut lbh kurg la !
    :)))
    suke dia tnjuk gg ;)

    ReplyDelete
  2. hehe. . .same kn sikit2. . .die da pndai p0se da dpn camera. .btw thanks yea sara. . .

    ReplyDelete
  3. eee comel la dak fatin ni!!
    geram aku tgk die ;p

    ReplyDelete
  4. emmy : hehe..sabar2x . .seronok sangat bile dak2 nie ade kat rumah . ..ceria jea rumah nie , ,

    ReplyDelete
  5. ttbe aku konpius mne 1 anak buah ko..
    naseb la aku tau anak buah ko sume pki baju pink..hehe..;)
    name anak buah ko best2 kn..
    bile dorg da balik,ko rse la cmne..
    nak nanges pon ade..hehe..;)

    ReplyDelete
  6. haha...yg kai bju putih tu amani lah...haha... x de la sampai aku nk nangis..just rindu2 ..hehe ;)

    ReplyDelete
  7. Very cute young ladies... Maaf baru bsa hadir lagi... selamat pagee, selamat beraktifitas, smoga sukses hari ini :) >> http://salonoyah.blogspot.com

    ReplyDelete

myspace.com/awanpdboyz

myspace.com/awanpdboyz
awanpdboyz